יום שבת, 7 במאי 2016

מצגת לאגדה " שלמה המלך והדבורה"


שלום תלמידים יקרים.

צפו בסיפורו של "שלמה המלך והדבורה", וענו לשאלות.

צפייה מהנה 






1. תן משמעות למלים הבאות:
מנוחת הצהריים:                                         נזף בו:
עקצה אותו:                                               יתושים:
התעורר:                                                   ביקור:
צורב:                                                       לבחון:
צרעות:                                                     מלאכותיים:
חרקים:                                                     להצביע:
לתיצב בפניו:                                              מסתתר:
החצוף:                                                      התפשט:
העז:                                                          נחתה:
לקלקל:                                                      התפעלה:
התרוממה:                                                  תפקיד:
הפושעת:                                                    יצור:
נתרה:                                                        ללעוג:
תזכה:                                                        התיאש:
תשחרר:                                                    משרת:
 


2.סדר האירועים:
בשקופית האחרונה מוצגים אירועי הסיפור, סדרו אותם בסדר הנכון.


3. לכמה חלקים נחלק הסיפור? הזכירו אותם בקצרה?


13 תגובות:

  1. סיפור יפה, המצגת עזרה לי להבין את הסיפור יותר טוב, התמונות יפות והמשפטים ברורים

    השבמחק
  2. הסבור יפה מאוד

    השבמחק
  3. יפה מואד

    השבמחק
  4. תודה מורה שלי המצגת היה שימושי

    השבמחק
  5. סיפור יפה המצגת עזרה לי להבין את הסיפור יותר טוב התמונות יפות והמשפטים ברורים

    השבמחק
  6. המציקת עוזרה לי הפנמת החומר

    השבמחק
  7. המציקת עוזרה לי הפנמת החומר

    השבמחק
  8. שקופיות עזרו לי להבין את השיעור ליותר

    השבמחק
  9. סיפור יפה המצגת עזרה לי להבין את הסיפור יותר טוב התמונות יפות והמשפטים ברורים

    השבמחק
  10. המצגת עזרה לי להבין את הסיפור יותר טוב

    השבמחק
  11. המצגת עזרה לי להביו את האירועים של הסיפור

    השבמחק
  12. תודה על העקביות שלך מאוד שימושי כדי לעזור לי להבין את הטקסט

    השבמחק
  13. הסיפור יפה והוא יותר טוב

    השבמחק